11 Temmuz 2009 Cumartesi

Herkesin Yaptıgı Emegını Hıc Sucu Olmamaksızın Silen Bedava-sitem..............

Arkadaşlar Sitem Silindi www.html-html-kodlari.tr.gg 3 ay siteyle Uğraştım Bukadar Emek Bir Günde Silinsin Diyemiydi Üstelik Bedava Sitem Deki Site Sahiplerine Güzel Güzel Kodlar Vardı Ne Olurdu Siteyi Silmeseydiniz Kime Ne Zararı Vardı Nedense Güzel Siteleri Hep Siliyorlar Sorarım Size Sayın Hakan Bey Eğer İçinizde Kalbinizde şukadar insanlık Varsa Sitemin Neden Silindiğini Veya Hangi Sorundan Silindiğini Söyleyiniz Ben Okadar Uğraştım 1 günde Silindi Diğer Arkadaşlar Belki Şuan Hala Sitelerinin Yapım Hevesindedir Ama Onrada Sorarım Sizlerin Sİteleride Ne Emeklerle Sarf Edilerek Yapılmıştır Sizin Sitenizi Hbarsizce Uyarırsızca Silinmesi Sizce Doğal Birşeymi sen 3 ay uğraş 1 yıl uğraş adamlar 1 günde silsin Emek Hırsızlığına Grimezmi Sorarım Size googlede 1 inci sayfada 8 . sırada olan www.html-html-kodlari.tr.gg Sitmin Geri Verilmesini Talep Ediyorum Bu Sadece Bana Karşı Yapılmış Bir Uyarı Olabilir Ama Bedava Sitemden Yararlanarak Benim Sitemden Kod Alan Arkadaşlara Çok Büyük Bir Saygısızlır Bence Lütfen Hkan Bey Her Hangi Bir Yanlışım Olduysa Sizlerden Çok Özür Diliyorum Sitemin Geri Verilmesini Rica Ediyor Bedava Sitem e Saygılarımı SOnsuzca Dile Getiriyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder